aktualności, przetargiNabór na samodzielne stanowisko ds. ekonomiczno-pracowniczych
3 kwietnia, 2019, Autor: zwikZakład Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie sp. z o.o. poszukuje osoby na Stanowisko służbowe: Samodzielne stanowisko ds. ekonomiczno-pracowniczych.
Zakres obowiązków /zadań:
Kadry i szkolenia:
- Załatwianie wszelkich formalności związanych z zatrudnieniem pracowników, udzielaniem urlopów, wyjazdów służbowych oraz prowadzenie dokumentacji z tego zakresu.
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Sporządzanie dokumentacji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych tj. m.in. deklaracje rozliczeniowe miesięczne, dokumenty zgłoszeniowe i wyrejestrowujące pracowników oraz ich członków rodzin i inne dokumenty, deklaracje związane z zatrudnianiem pracowników oraz ich terminowe składanie do urzędu wraz z kontrolą rozliczeń pomiędzy ZUS a spółką.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników
- Inne sprawy towarzyszące.
Sprawy płacowe:
- Prognozowanie, planowanie, gospodarowanie funduszem wynagrodzeń oraz jego rozliczanie.
- Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o prace oraz umów cywilnoprawnych i innych umów dotyczących zatrudnienia w spółce.
- Naliczanie zasiłków chorobowych oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Kontrola realizacji i koordynowanie polityki zatrudnienia i płac
- Inne sprawy towarzyszące.
- Sprawy organizacyjne:
- Aktualizowanie regulaminów m.in. pracy, wynagradzania, gospodarowania odzieżą i schematu organizacyjnego Spółki.
- Nadzór nad opracowaniem szczegółowych regulaminów organizacyjnych przez poszczególne komórki organizacyjne oraz kompletowanie tej dokumentacji.
- Opracowywanie ostatecznej wersji projektów, instrukcji i regulaminów (w uzgodnieniu z Prezesem zarządu) i po zatwierdzeniu wprowadzanie ich zarządzeniem do stosowania.
- Współdziałanie i nadzór nad opracowywaniem zakresów czynności i obowiązków pracowników.
- Przestrzeganie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień
- Inne sprawy towarzyszące.
Sprawy socjalno-bytowe:
- Określenie potrzeb socjalno-bytowych załogi oraz opracowywanie planów ich zaspokojenia.
- Administrowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, przygotowywanie projektów podziału tego funduszu zgodnie z obowiązującym regulaminem dla komisji socjalnej
- Organizowanie różnych form wypoczynku dla pracowników i ich rodzin w okresie urlopów i w czasie wolnym od pracy.
- Zarządzanie zakładowymi urządzeniami socjalnymi.
- Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości.
- Inne sprawy towarzyszące.
Wymagania:
• wykształcenie kierunkowe
• samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
• doświadczenie w podobnej pracy (ilość pracowników powyżej 20 osób) minimum 2 lata
• dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
• otwartość na zmiany i pozytywne podejście do pracy,
Oferujemy
• Umowę o pracę/współpracę/zlecenie, w zależności od oczekiwań kandydata
• Dobre warunki finansowe (adekwatne do umiejętności)
• Własne stanowisko pracy (komputer, telefon)
Termin złożenia aplikacji: 25.04.2019r. Osoby zainteresowane prosimy wysłać CV na adres e mail.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zarząd Spółki